W niektórych społecznościach panuje dość dziwny pogląd, że wszystko co jest solidne, dobre i przyniesie korzyści, musi być drogie. Tylko wino, za które zapłacimy odpowiednią cenę, będzie dostatecznie smaczne. Tylko najdroższa pralka okaże się najbardziej wytrzymała i tylko proszki z górnej półki spiorą każdy rodzaj plam. Trudno przekonać takie osoby do zmiany poglądów, a wszelkie tańsze oferty są dla nich podejrzane i błyskawicznie z nich rezygnują. Nie wpadnij w taką pułapkę – naprawdę występują tanie rzeczy, które dadzą murowany efekt.
Przykładem niech będą reklamowe gadżety. Wiadomo, iż najlepszych klientów warto obdarować solidnym prezentem. Takie podarunki są jednak przeznaczone tylko dla niektórych naszych kontrahentów, ponieważ mogą naruszyć firmowy budżet. Skuteczną reklamę można sobie za to stworzyć za prawdziwe grosze. Chodzi o baloniki z nadrukiem. Klasyczny 11-calowy zwykły dmuchany balon to wydatek zaledwie 26 groszy. Dodatkowo, jeśli zamierzamy je rozdawać na ulicy, warto zaopatrzyć się w zestaw kijków, do których jeden z pracowników będzie przymocowywał baloniki z nadrukiem. Cały komplet takich białych patyczków to jedynie 10 groszy!
Spokojnie można więc zamawiać hurtowe ilości bez obaw o zbyt nachalne wydanie pieniędzy z naszego budżetu. baloniki z nadrukiem mogą stanowić nie tylko mały dodatek przyznawany przede wszystkim dla dzieci, ale służą również do celów promocyjnych. Można je rozdawać na ulicy, przywiesić do witryny sklepowej albo posłużyć się nimi podczas konferencji, targów bądź degustacji. Możliwości jest wiele, a tych gadżetów zawsze można użyć.
Dodatkowo w cenę wspomnianą powyżej wlicza się wydruk własnego nadruku. Może to być wszystko, czego sobie zapragniemy – logo firmowe, slogan reklamowy czy adres strony internetowej. Możliwości jest wiele, a cena ich produkcji powoduje, że na pewno na tym nie stracimy. Porzuć więc swoje przekonania na temat drogich produktów i czasem zdecyduj się także na jedną z najtańszych form promocji. Może się okazać zaskakująco skuteczna.