Jeśli planuje się wykorzystanie słodkich upominków jako wsparcia dla kampanii reklamowej, to koniecznie należy zadbać o to, by w odpowiedni sposób one się prezentowały. Chodzi zatem nie tylko o to, by zadbać o smak wybranych wyrobów spożywczych, ale również o to, by całość atrakcyjnie udekorować. Jak wiadomo, w przypadku słodyczy bardzo ważne jest, by były one w opakowaniu. Dzięki temu zachowuje się przede wszystkim ich świeżość, a także chroni je przed uszkodzeniem. Natomiast dla reklamodawcy jest to jedyna powierzchnia, na której może nadrukować wszelkie treści reklamowe. Dlatego też decydując się na wsparcie słodyczy, warto wybierać takie, które są nie tylko smaczne, ale i w odpowiednim rozmiarze. W ten sposób reklamodawca będzie miał możliwość na opakowaniu nadrukować wszelkie niezbędne elementy plus dekoracje.W przypadku, kiedy reklamodawca zdecyduje się na krówki reklamowe, to ma wiele możliwości co do dobrania niebadanie wyglądającego nadruku reklamowego. Wszak są to dość spore gabarytowo słodycze, a do tego mają proste ścianki. Dzięki temu wszystko, co zostanie na nich nadrukowane, zawsze jest bardzo czytelne i wyraźne. Im mniej kątów czy zaokrągleń na powierzchni opakowania, tym większe prawdopodobieństwo, że nadrukowana reklama dla każdego będzie czytelna.
Nie mniej jednak krówki reklamowe wybierane są nie tylko ze względu na swój kształt. Wszak należą one do jednych z bardziej lubianych, a więc zwiększa się prawdopodobieństwo, że takie gadżety reklamowe po prostu przyniosą pożądane efekty. Na pewno wpływ na to będzie miało również, to jak wygląda nadruk na opakowaniu takich gadżetów reklamowych. Wiele zależy od tego, co chce się swoim klientom przekazać, ale na pewno na nadruku nie może zabraknąć nazwy reklamodawcy. Poza tym dobrze będzie wyglądać, jak się umieści na nadruku jakieś treści nawiązujące do kampanii reklamowej, w której takie gadżety będą brały aktywny udział.
Jeśli chodzi o Krówki reklamowe i ich opakowania, to idealnie nadają się do tego, by nadrukować na nich jakieś kolorowe obrazki. Jak najbardziej mogą one nawiązywać o trwającej kampanii reklamowej oraz do konkretnego produktu, który jest promowany. Wiele zależeć będzie jednak od tego, czego konkretnie kampania reklamowa dotyczyć. Nie mniej jednak kolorowa dekoracja w formie atrakcyjnego gadżetu reklamowego na pewno dobrze się sprawdzi i przyciągnie uwagę wielu potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej.