Coraz częściej sklepy wolą sprzedawać swoje produkty za pomocą internetu. Wszystko to dlatego, że nie ma w takiej sytuacji potrzeby otwierania w każdym mieści swojego oddziału, a i tak jesteśmy w stanie trafić do klienta na terenie całego kraju. Oczywiście w takiej sytuacji nasze produkty są po prostu wysyłane do klienta za pomocą poczty lub firmy kurierskiej. Nie mniej jednak prowadzenie działalności i sprzedaży w taki sposób nie zwalnia z konieczności wystawiania paragonu za dokonaną transakcje. Waszka zanim się wyśle towar to klient musi przelać na firmowe konto odpowiednią kwotę, a więc ją już posiadamy. Dlatego klientowi należy się w takiej sytuacji potwierdzenie w postaci paragonu.Naturalnie nie muszą być dwie kasy fiskalne w chwili kiedy sklep prowadzi jednocześnie sprzedaż stacjonarną i internetową. Wszak wszystko jest dokładnie takie samo, a więc paragon może pochodzić z jednej kasy. Chyba, że sklep stacjonarny mieści się w innym miejscu niż stanowisko zajmujące się sprzedażą internetową. Nie mniej jednak takie sytuacji praktycznie nie mają miejsca. Zatem chcąc dodatkowo sprzedawać przez internet produkty ze swojego sklepu stacjonarnego wcale nie musimy dokupywać dodatkowej kasy. Z tym, ze musimy dołożyć dodatkową opcje, a mianowicie kod, do którego przypiszemy usługę związaną z dostarczeniem przesyłki.
Oczywiście paragony jakie kasy fiskalne drukują koniecznie należy wysyłać razem z zamówionym towarem. jednym słowem będzie on w załączeniu do tej samej paczki. Natomiast kopia takiego kwitu znajdzie się w pamięci naszej kasy. Zwłaszcza, że obecne takie urządzenia nie drukują już podwójnie paragonów, a kopie zapisują w swojej pamięci lub na specjalnej karcie.
Nie mniej jednak jeśli prowadzimy jedynie sprzedaż internetową to również Kasy fiskalne są obowiązkowe. Z tym, że można je umieścić w biurze i klient jej nie widzi. Jedyny dowód na to, że ją posiadamy otrzyma również razem z przesyłką. Zatem niezależenie czy posiadamy sklep stacjonarny i online czy tylko ten internetowy paragony z kasy musimy wysyłać jako dołączenie do przesyłki.