Herbata to napój, który cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dostępna jest ona w wielu różnych rodzajach. Do wyboru jest między innymi czarna, zielona, czerwona oraz biała. Pić można ją zarówno w domu oraz w biurze. Doskonale sprawdza się ona w roli podarunku reklamowego dla klientów i to bez względu na branżę. Z tego typu prezentów korzystają zarówno właściciele małych, rodzinnych firm, jak i przedstawiciele międzynarodowych korporacji. Warto zadbać o to, by na jej opakowaniu znalazło się logo firmy oraz slogan reklamowy.Herbata reklamowa czarna posiada cały szereg cennych właściwości, o który spora część z nas może nie zdawać sobie sprawy. Regularne jej picie, w ilości około 2 filiżanek dziennie pozwala na regulację poziomu glukozy we krwi. Dotyczy to jednak wyłącznie sytuacji, gdy nie dodamy do niej cukru lub innych substancji słodzących. Herbata ma również pozytywny wpływ na kondycję serca (redukuje ona ryzyko choroby niedokrwiennej) oraz poziom cholesterolu. Codzienne spożywanie 2-3 filiżanek pozwala utrzymać oraz wyregulować poziom cholesterolu całościowego, LDL oraz HDL, zmniejszając jednocześnie ryzyko ataku serca.
Herbata reklamowa zawiera kofeinę, a co za tym idzie – skutecznie poprawia wydajność naszego organizmu oraz dodaje pozytywnej energii. Napój ten stosować można również zewnętrznie, przykładając zaparzone torebki na zmęczone, spuchnięte oczy. To sprawdzony sposób na nadanie skórze jednolitego koloru i ochronę przed drobnymi zmarszczkami. Podana w ten sposób herbata skutecznie spowolni procesy starzenia, pomagając skórze w procesie regeneracji. Herbata jest również bogata w polifenole, które działają niczym antybiotyk, zapobiegając rozwojowi infekcji w ustach.
Jak powinna zostać przygotowana herbata reklamowa? Na 1 kubek najlepiej użyć 1 łyżeczki suszu, który zalewamy wodą o temperaturze około 98 stopni. Czas parzenia takiego napoju to średnio około 2-4 minuty. Szczegółowe informacje na temat optymalnego sposobu jej przyrządzania znaleźć można na opakowaniu produktu.