Sklepy z zabawkami wypełniają coraz bardziej pomysłowe, nietypowe akcesoria. Wśród tych nowości są zabawki, które nie wychodzą z mody. Piłki, lalki, samochody i puzzle. Te ostatnie uwielbiane są i przez dzieci, i przez dorosłych. Układanie zbliża, rozwija, ćwiczy pamięć, wymaga skupienia. Puzzle można tematycznie dopasować do upodobań dziecka lub osoby dorosłej. Postacie z bajek, zwierzęta, miasta, rośliny, budowle, statki, samochody, figury, krajobrazy, najróżniejsze przedmioty…Ale na tym wybór się nie kończy. Możemy wybrać ilość elementów. Mniejszą ich liczbę kupujemy młodszym fanom puzzli. Młodzież i dorośli poradzą sobie z układanką liczącą 2000 elementów.
Puzzle to naprawdę ciekawe gadżety reklamowe. Oprócz tematu i liczby elementów możemy również wybrać materiał z którego są wykonane. Najpopularniejsze są te tekturowe. Dla młodszych dzieci możemy wybrać puzzle drewniane. Puzzle tekturowe szybko mogą się zniszczyć.
Ważne, by w puzzlach dostosować liczbę elementów do wieku obdarowanego dziecka. Nie wymagajmy za dużo od naszych pociech i nie kupujmy trzylatkowi 200-elementowych puzzli. Maluch szybko się zniechęci. Najmłodszym zaoferujmy na przykład puzzle 30-elementowe lub te, które układa się na gotowym obrazku.
Gadżety reklamowe to nie tylko tradycyjne puzzle. Od niedawna na rynku możemy spotkać puzzle 3D. Możemy ułożyć znane budowle. Big Ben, Brama Brandenburska, Wielki Mur Chiński…Brzmi zachęcająco. I w przypadku tych puzzli mamy możliwość wyboru ilości puzzli. Takie puzzle to dobry pomysł na upominek. Jakość wykonania i dbałość o detale zadowolą każdego fana puzzli. A perła architektury na półce będzie prezentowała się wybornie!
Puzzle układają nie tylko dzieci. Wśród dorosłych również znajdziemy amatorów układanek. Puzzle z kilku tysięcy elementów to wyzwanie dla umysłu, ale i charakteru. Układanie puzzli uczy w końcu cierpliwości. A ułożone puzzle, zawieszone na ścianie w formie obrazu, wyglądają nietuzinkowo. Jeśli zatem nie wiesz, jakie gadżety reklamowe są warte uwagi, podpowiadamy: puzzle!