Ceramika reklamowa nie tylko w firmie
Wydaje się, że nie ma obecnie żadnych granic w wytyczaniu narzędzi i środków stosowanych w kampaniach promocyjnych. Potwierdzeniem tej tezy jest wysoka różnorodność wykorzystywanych gadżetów reklamowych. Odpowiednio wykonane gadżety sprawdzą się niemalże pod każdą postacią, począwszy od tradycyjnych długopisów, po wyjątkowo okazałe markowe pióra, drogie zegarki, a także wysokiej jakości ceramika reklamowa.
Szczególnie ta ostatnia zyskuje ostatnio bardzo dużą popularność, bowiem znane wszystkim kubki reklamowe sprawdziły się w zasadzie na każdym polu dystrybucji.
Jednak obserwując zjawisko popularności reklamowych kubków, specjaliści zajmujący się wdrażaniem nowych gadżetów postawili kolejny krok, rozbudowując ofertę nowoczesnej ceramiki służącej do promowania konkretnych branż.
Talerze, miseczki, filiżanki z nadrukiem
Dawniej wyjątkowo popularne było wykonywanie ozdobnych napisów na talerzach (paterach), które stanowiły eleganckie prezenty dla bliskich osób. Patery z dedykacjami lub życzeniami ozdabiały ściany prywatnych domów a także pomieszczeń służbowych. Dziś tą dawną tradycję wykorzystano w promowaniu działalności przedsiębiorstw. Do powszechnego obiegu weszły nie tylko znane nam wszystkim kubki, ale również inny rodzaj galanterii porcelanowej. Coraz częściej na targach handlowych promujących wyroby dla małych dzieci, producenci lub sprzedawcy w ramach prezentów reklamowych rozdają odwiedzającym ozdobne miseczki lub kubeczki z nadrukiem nie tylko elementów bajkowych, ale również nazwy i logo firmy.
Ceramika reklamowa sprawdza się również jako oryginalny prezent w kontaktach biznesowych. Wręczenie eleganckiego serwisu do kawy z delikatnym nadrukiem promowanego produktu bądź nazwy firmy, jest traktowane jako wyraz gustowności i taktu. Taki rodzaj prezentu może skutecznie wypromować przedsiębiorcę i jego produkty wśród potencjalnych partnerów biznesowych.
Jedno przemyślenie nt. „Coraz bardziej popularna ceramika reklamowa”
Możliwość komentowania jest wyłączona.