Nad wytrzymałością produktów zastanawiają się producenci, zanim zdecydują się na ich wprowadzenie, na rynek gospodarczy. Chcą być pewni, że jest ona pod wieloma względami zadowalająca. Dzięki temu takie produkty będą mogły być o wiele lepiej odebrane przez sprzedawców, jak i społeczeństwo. Również agencja reklamowa stara się podejmować podobne starania, ponieważ jej produkty promocyjne typu Balony z helem następnie oddziałują na szerokie grono odbiorców. Wpływają na jakość kampanii reklamowych, które organizuje dla sprzedawców, jak i właścicieli firm czy przedsiębiorstw, instytucji bądź fundacji.
Dba o to, aby poziom takiej współpracy był dla obu stron zadowalający. Chce więc, aby jej Balony z helem zostały przez nich jak najlepiej odebrane już na samym początku. W tym celu poznaje swoich klientów, ich potrzeby i oczekiwania. To pozwala agencji ocenić, w jaki sposób powinny prezentować się takie podstawowe gadżety, w przypadku pierwszych kampanii reklamowych. Pierwsze wrażenie wydaje się być tutaj najważniejsze.
W tym celu Balony z helem dobierane są pod względem koloru, nadruku, jak i na podstawie innych parametrów. Bardzo poważnie do nich podchodzą odbiorcy kampanii reklamowych. Natomiast nie na wszystkie balony będą oni spoglądać pozytywnie. Dlatego pod pewnymi względami muszą się one wyróżniać. Właściwa kompozycja kolorów, kontrast z nadrukiem. To wszystko zaczyna sprawia, że przesłanie takiej reklamy zaczyna posiadać większą siłę oddziaływania.
Nie jest to możliwe, gdybyśmy działali w pojedynkę. Moglibyśmy zorganizować pewne produkty, które następnie uznalibyśmy za promocyjne. Natomiast trudnie byłoby stworzyć na nich wysokiej jakości nadruk. Agencja reklamowa specjalizuje się w tym, ponieważ jest wyposażona w odpowiednie maszyny drukujące. One sprawiają, że swoje usługi realizuje na bardzo wysokim poziomie, który jest zadowalający dla wszystkich. Wystarczy się o tym przekonać na pierwszej kampanii reklamowej.